period lewat 5 hari


Jadi orang pertama untuk membalas. Sepanjang saya berkhawin period saya teratur dan tak pernah lewat.


Deforestacion En Peru Son Los Pequenos Productores Los Verdaderos Responsables Cifor Forests News

Period dah 7 hari lewat.

. Setelah satu minggu saya bersama dengan suami lagi dan. Jika kitaran lebih daripada 35 hari baru boleh dikatakan terdapat kelewatan haid. Tapi bulan ni saya dah lewat 11 hari.

Period lewat 5 hari Stress Free 8 Lagu Korea Ini Bikin Kamu Rileks Panduan Mendalam Oleh Femina Indonesia Ctra Stock Price And Chart Idx Ctra Tradingview Tebak Kata Item Makeup Lewat Emoji Ini Emoji Membaca Teratai. Check hospital kerajaan keputusan negatif pregnant. Period lewat 5 hari.

Saya hari hari sakit pinggang mcm senggugut tapi ni lagi teruk. Hari ke 9 check di klinik swasta masih positif. Payudara rasa sakit bila disentuh atau tak selesa.

Hari keenam Lewat check still positif hamil. Maka bermula la hari-hari aku pantang. Wanita perlu tahu secara amnya tempoh haid wanita adalah 2-7 hari dengan kitaran haid yang normal antara 21 hingga 35 hari dari hari pertama haid yang terakhir sehingga hari pertama haid seterusnya dan purata darah dalam lingkungan sekitar 30-70 mililiter.

Hari ke 12 bleeding Dan sakit seperti senggugut yg Teruk. Dan pagi ni saya didatangi darah seperti period warna hitam kemerahan. Saya pernah cuba buat UPT tp keputusannya negative.

Selamat sejahtera saya wanita 20an dan sudah berkahwin. So bila tiba hari yang sepatutnya iday datang bulan tak jugak datang. Period lewat tetapi upt negative saya wanita berumur 26thn dan baru berkhawin setahun.

Got a bun in the oven. So nampak la Islam punya excited bila aku lambat datang bulan. Cycle period saya adalah 30 hari.

Kalauengandung mmg kerap sakit tetek and pinggang ke. Period lewat selama 5 hari. Adakah saya perlu dapatkan rawatan di klinik atau ini adalah darah period yang delay tue.

Hi saya check upt m ve period dah lewat 5 hari. Saya sudah berkahwin selama setahun dan sekarang sudah lewat haid selama 16hari. Hehehe So jangan terlalu berharap okay Tapi Iday nak share petanda kalau korang betul-betul pregnant.

Pada 2 minggu lepas saya telah bersama dengan suami satu hari selepas habis waktu subur dan pada keesokkan harinya 22-23 jam selepas bersama saya telah mengambil ubat Mercilon selama 1 minggu. Eh b saya tak period ni. Eh awal lagi la baru sehari.

Period lambat 5 hari check upt positif. Terus cakap kat Islam. Awak pregnant ke wahhhh dapat baby then pegang-pegang perut.

Period lambat 5 - 10 hari Masa ni kalau korang nak guna pregnancy test pon boleh. Hari 10 11 keluar keputihan coklat. Last sy period 2112021.

Iday hari tu lambat 4 hari dah kecoh gigih beli pregnancy test tapi negatif.


Zn8myeowb4pvhm


I Just Had An Epiphany Right This Very Second A Lot Of My Bad Body Days May Just Be Bad Self Days The Militant Baker Tumblr Writing Help Writing Writing Tips


Z9ccb47hzzolym


I Want To Die But I Want To Eat Tteokpokki By Baek Se Hee


I Want To Die But I Want To Eat Tteokpokki By Baek Se Hee


Bosques Secundarios Una Herramienta Para La Restauracion Forestal A Gran Escala Cifor Forests News


Kesepakatan Terbaik Para Mitra Bagi Hutan Dan Perubahan Iklim Cifor Forests News


I Want To Die But I Want To Eat Tteokpokki By Baek Se Hee


Mifi Buy Mifi Portable Wifi Modem At The Best Price Telkomsel


Cara Menghitung Masa Subur Wanita Pada Siklus Haid Tidak Teratur Mendeteksi Ovulasi 2020


Stokin Ajaib Vken Testimoni Nanotechnology Inventions Material


Pin Page


La Cadena De Comercializacion De La Madera De Bolaina Cifor Forests News


Contoh Pembelian Retail 1 Box Reserve Jeunesse Lewat Toko Online Pelampung Referensi


Mau Extra Cash Hingga Us 15 000 Masih Ada Waktu 1 Bulan Untuk Kejar Periode Eropa


Degradacion De La Tierra Pone En Riesgo El Bienestar De Mas De 3 Mil Millones De Personas Cifor Forests News


Cheesy Taco Casserole Recipe Chili And Cornbread Taco Casserole Pot Pie


Stokin Ajaib Vken Testimoni Nanotechnology Inventions Material


Stokin Ajaib Pengenalan Produk Kesihatan Vken Body Celestial Bodies

Related : period lewat 5 hari.